donderdag 30 juni 2011

30 JUNI 2011; LAATSTE STAGE DAG!!

Vandaag 30 juni 2011, is het mijn laatste stagedag bij het Judith van Swethuis.
Ik vind het heel jammer en ik heb hier een geweldige tijd gehad. Ik heb veel vrienden overgehouden aan deze stage.

Toen ik in de ochtend om 09.00 uur binnenkwam zaten Peter (Teammanager) & Luc (accountmanager) aan de koffie. Ik ging zitten en starte de laptop op. Vervolgens heb ik de binnengekomen mailtjes doorgelezen. Ook heb ik in de agenda gekeken wat er vandaag allemaal gedaan moest worden.

Niet veel later kwam Judith (secretaresse) binnen. Nadat Judith de mailtjes had doorgenomen gingen we aan het werk. Ik moest een formulier invullen voor een medewerker die extra uren had gewerkt.

Toen ik even naar de wc ging en weer terug kwam, zag ik een hele mooie grote bos bloemen voor m'n neus staan. Peter en Judith namen afscheid van me. Ook heb ik een leuke giftcard gekregen die ik bijna in elke winkel kan inwisselen. Ik was helemaal overdonderd en wist niet wat ik moest zeggen.

Toen ik weer een beetje was bijgekomen van al dat emotionele gedoe, ging ik weer aan het werk. Cabdi (huismeester & proportioneerder) stuurt Judith en mij elke donderdag de menulijst. Dit ging ik nakijken op spelfouten en andere foutjes. Cabdi maakt elke week minder foutjes.

Om 12.00 uur kwam mijn vader de hapjes brengen die ik gisteravond de hele avond ik de keuken heb gemaakt. Ik had worstenbroodjes en bladerdeegflapjes gevuld met spinazie en fetakaas blokjes gemaakt. Ik heb op alle afdelingen uitgedeeld. Iedereen vond het lekker.
Ook had ik vandaag getrakteert op lunch. Ik had belegde broodjes gehaald bij de broodzaak.

Toen we klaar waren met lunchen ging ik nog wat kleine dingetjes doen, archiveren en de boel een beetje opruimen. Daarna nam ik nogmaals afscheid van iedereen en mocht ik naar huis.

Ik kom zeker nog terug bij het Judith van Swethuis en ik kan iedereen aanraden om hier stage te lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten