donderdag 23 juni 2011

Interview met stagebegeleider Peter Lokkerbol.




1. Wat is uw naam?
- Mijn naam is Peter Lokkerbol.

2. Wat is uw leeftijd?
- Mijn leeftijd is 57.

3. Wat betekent u voor het Judith van Swethuis?
- Ik ben er trots op dat ik werk hier in het Judith van Swethuis. Ik zorg ervoor dat de werkprocessen gestroomdlijnd verlopen.

4. Hoelang werkt u al in het Judith van Swethuis?
-. Ik ben hier in dienst sinds 1979.

5. Wat zijn de nadelen van teammanager zijn?
- Ik loop soms tegen m'n grenzen aan.

6. Wat zijn de voordelen van teammanager zijn?
- Ik kan hier mijn talenten inzetten, en niet alleen ik. Ook de bewoners kunnen hier hun talenten inzetten. Ik geef de bewoners de mogelijkheid om te groeien.

7. Hoe bent u terecht gekomen bij HVO-QUERIDO?
- In 1976 zat ik op het MBO en daar moest ik stage lopen. Ik solliciteerde bij het Querido stichting en ik werd aangenomen. Het Querido-stichting zat die tijd op het Robertkochplantsoen. Daar deed ik werk als sociotherapeut.
Toen ik afgestudeerd was op het MBO ging ik op het HBO rechten studeren.
En ik ben een beetje blijven hangen in de zorg, en sinds dien werk ik bij het HVO-Querido.

8. Als u geen teammanager was geweest van het Judith van Swethuis, zou u dan op een andere locatie willen werken?
- Zeker wel. Het liefst zou ik met deze doelgroep willen werken. Als dat niet zou kunnen dan zou ik zeker wel op een andere locatie willen werken binnen HVO-Querido.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten