vrijdag 17 juni 2011

Donderdag 16 juni 2011

Ik begon vandaag om 09.00 uur. Toen ik binnenkwam zat ik alleen op kantoor en ik vroeg me af waar iedereen was. Ik zette de computer aan en ik keek in de agenda van Peter. Peter had een vergadering op een andere locatie tot 13.00 uur. Judith kwam om 10.00 uur binnen en we begonnen gelijk te werken. Eerst de mailtjes doorlezen en kijken wat belangrijk was, als iets belangrijk was dat zette ik dat in de agenda en ging vervolgens het rijtje af met taken.

Om 13.00 had ik pauze en ging samen met Judith broodjes halen. Peter kwam om 13.45 binnen en was na 2 min. alweer weg want hij had het veelste druk.

Rond 14.00 uur was de pauze afgelopen en ging ik weer aan het werk. Judith had mij de opdracht gegeven om een zorgcoordinator van een andere locatie te bellen om te vragen of de zorgleveringsovereenkomsten gekopieerd moesten worden en in de dossiers van de bewoners moesten gedaan worden. Helaas heb ik deze mevrouw 2 keer gebeld maar ze nam niet op.

Ik ging verder met andere dingen die gedaan moesten worden. Peter heeft maandag 20 juni R.M.T. (Een belangrijk gesprek met alle teammanagers van alle locatie's) op een andere locatie en ik moest daarvoor stukken uit de mail halen en uitprinten en klaarleggen voor Peter.

Toen ik uiteindelijk klaar was met alles was het alweer 17.30 uur en was het tijd om naar huis te gaan.

Tot het volgende bericht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten